صفحه اصلی > خدمات مشترکین > سامانه تلفن گویا 


تماس با شماره تلفن 122

پس از شنیدن پیام خوش آمد گویی درصورت قطع بودن آب در هر منطقه از شهرهای استان پیغام آن پخش خواهد شد.

_ برای اعلام حادثه وارتباط با اپراتورکلید 1 را بزنید.

_ با زدن کلید 2 وارد منوی امور مشترکین شده که زیر منوهای آن به این ترتیب می باشد:

اعلام شماره کنتورتوسط مشترک  کلید 1 - سپس(شماره پرونده را از چپ به راست وارد وکلید  ستاره را بزنید پس از آن شماره کنتور را وارد نموده و کلید ستاره را بزنید)

برای پرداخت قبوض و اعلام مانده بدهی کلید 2 را بزنید-(برای آگاهی از آخرین بدهی و پرداخت آن با سامانه 1522تماس بگیرید)

 برای راهنمایی جهت خرید انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش کلید 3 را بزنید که در این منو به دلیل تعدد اطلاعات مربوط به تعرفه ها توصیه شود از طریق سامانه اینترنتی آبفای مرکزی در منوی امور مشترکین قسمت تعرفه ها اطلاعات را دریافت نمایید)

_ برای ضبط پیغام و پیگیری آن کلید3 را بزنید.

_ برای گوش دادن به اطلاعیه های شرکت کلید4را بزنید.


 سامانه پرداخت غیرحضوری با هدف ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین این امکان را فراهم می سازد که مشترکین در هر نقطه ای از استان که باشند و به تلفن ثابت یا همراه مرتبط با شبکه مخابراتی استان دسترسی داشته باشند می توانند بدون نیاز به گرفتن پیش شماره (کدبین شهری) و بدون پرداخت هزینه ای بابت تماس حاصله ، فقط با داشتن یک حساب الکترونیکی از بانک های عضو شتاب به سامانه وصل و صورتحساب های دوره ای خود را پرداخت نمایند.

      اهدف سامانه ارتباطي 1522

_ ارائه خدمات اطلاع رساني ، پرداخت تلفنی قبوض آب بها و .... به مشتري و امكان پيگيري درخواست مشترك

_ افزايش كيفيت خدمات و تسريع در خدمت رساني

_ ايجاد ارتباط دو سو يه بين شركت و مشتركين

_ اطلاع رساني به مشتركين در خصوص خدمات متنوع شركت مانند : خريد انشعاب ، تعويض كنتور ، تغيير در تعرفه آب بها و غيره

_ مکانیزه کردن سیستم پرداخت غیرحضوری

_ ساماندهي و نظام مند كردن فرايند تهيه و بهره برداري از طرح هاي فناوري اطلاعات و ارتباطات در صنعت آب و فاضلاب كشور

_ كاهش مراجعات حضوري

ارائه خدمات پرداخت صورتحساب بصورت غير حضوری بشرح زير می باشد:     

   1- برقرای تماس با سامانه 1522 با گرفتن شماره 1522 از تلفن های ثابت و همراه در سطح استان مرکزی و پيگيری راهنمايي صوتی ارائه شده جهت دريافت خدمات

   2- انتخاب گزينه پرداخت غير حضوری پرداخت صورتحساب

   3- انتخاب نحوه پرداخت (براساس شماره پرونده و یا براساس شناسه قبض )

   4- ورود شناسه قبض و یا شماره پرونده

   5- اطلاع از ميزان بدهی و صورتحساب مورد نظر اشتراک

   6- ورود شماره کارت بانکی عضو شبکه شتاب

   7- دريافت شماره پيگيری

   8- پايان

امتیازدهی
بازدید این صفحه : 140
بازدید امروز : 255
کل بازدید : 105496
بازدیدکنندگان آنلاين : 4