صفحه اصلی > خدمات مشترکین > سامانه تلفن گویا 


تماس با شماره تلفن 122

پس از شنیدن پیام خوش آمد گویی درصورت قطع بودن آب در هر منطقه از شهرهای استان پیغام آن پخش خواهد شد.

_ برای اعلام حادثه وارتباط با اپراتورکلید 1 را بزنید.

_ با زدن کلید 2 وارد منوی امور مشترکین شده که زیر منوهای آن به این ترتیب می باشد:

اعلام شماره کنتورتوسط مشترک  کلید 1 - سپس(شماره پرونده را از چپ به راست وارد وکلید  ستاره را بزنید پس از آن شماره کنتور را وارد نموده و کلید ستاره را بزنید)

برای پرداخت قبوض و اعلام مانده بدهی کلید 2 را بزنید-(برای آگاهی از آخرین بدهی و پرداخت آن با سامانه 1522تماس بگیرید)

 برای راهنمایی جهت خرید انشعاب آب و فاضلاب و خدمات پس از فروش کلید 3 را بزنید که در این منو به دلیل تعدد اطلاعات مربوط به تعرفه ها توصیه شود از طریق سامانه اینترنتی آبفای مرکزی در منوی امور مشترکین قسمت تعرفه ها اطلاعات را دریافت نمایید)

_ برای ضبط پیغام و پیگیری آن کلید3 را بزنید.

_ برای گوش دادن به اطلاعیه های شرکت کلید4را بزنید.

 

امتیازدهی
بازدید این صفحه : 562
بازدید امروز : 781
کل بازدید : 247569
بازدیدکنندگان آنلاين : 5