
چارت سازمانی

معاونت مالی و پشتیبانی
عبدالرضا انصاري
تلفن داخلی: 08638122221
سایر توضیحات
نام و نام خانوادگی : عبدالرضا انصاری | |
مدرک تحصيلی : کارشناسی ارشد | |
رشته تحصيلی : مدیریت مالی | |
سابقه کار : 26 سال | |
تلفن مستقيم : 38122221-086 | |
دورنگار : 38122001-086 | |
پست الكترونيك : mali (at) abfamarkazi.ir | |
کدپستی : 3813153111 | |
آدرس : اراک ، ابتدای کوی رضوی (گردو) ، میدان شهید نجفی ، ساختمان مرکزی ستاد ، طبقه اول ، اتاق شماره 24 | |
نكته: جهت جلوگيري از هجوم ايميلهاي تبليغاتي و هرزنامه، اعلام پست الكترونيك با فرمت غير قابل شناسايي توسط ربات هاي الكترونيك در متن بالا درج شده است. به جاي (at)، كاراكتر @ را قرارداده و فواصل قبل و بعد آن را نيز حذف نماييد. |
شرح وظایف حوزه
_ دریافت اهداف ، سیاستها و خط مشی از مدیریت مافوق
_ برنامه ریزی لازم به منظور انجام فعالیتهای حوزه و ارتقاء بهره وری و بهبود فعالیتهای مربوطه
_ انجام اقدامات مربوط به امور مالی و ذیحسابی، اداری و رفاه، بازرگانی، انبارداری و خدمات
_ ارائه خدمات مناسب اداری – پشتیبانی به کارکنان و واحدهای شرکت
_ مطالعه در زمینه بهبود عملیات مالی و ذیحسابی
_ نظارت بر انجام امور پرسنلی – اداری از قبیل اجرای نظام پرداخت و صدور احکام پرسنلی بر اساس مصوبات و تصمیمات معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی، اجرای امور رفاهی، درمان، بیمه و بازنشستگی و انجام امور مربوط به حفظ و نگهداری اسناد و پرونده های کارکنان
_ همکاری لازم با معاونت برنامه ریزی و منابع انسانی و مراکز آموزشی در برگزاری آزمون استخدامی
_ نظارت بر امور مربوط به بهداشت عمومی محیط کار
_ همکاری در ارزشیابی سالیانه کارکنان
_ همکاری در ایجاد تعاونی مسکن و مصرف کارکنان بر اساس دستورالعملهای ابلاغی
_ انجام امور بازرگانی و سفارشات، خرید و تدارکات و همچنین نحوه تخصیص تنخواه گردان و رعایت دقیق دستورالعملها و مقررات فنی و مالی
_ انجام امور انبارداری و انبارگردانی سالیانه و حذف فعالیتهای زائد و پیاده سازی روشهای جدید انبارداری
_ همکاری با سایر واحدهای شرکت جهت تهیه و تنظیم بودجه
_ همکاری در برنامه ریزی و نظارت بر تخصیص بودجه و کنترل هزینه های جاری و سرمایه ای و تهیه جداول تخصیص، اصلاح و متمم بودجه
_ نظارت بر فعالیت و عملکرد پیمانکاران و انجام مناقصات مربوطه
_ تهیه آمار و اطلاعات مورد نیاز و ارائه گزارشات لازم در زمینه فعالیتهای مالی و اداری و خدماتی
_ همکاری در پیگیری امور مربوط به برون سپاری برخی از فعالیت ها
_ همکاری لازم با کمیسیون تحول و ارتقاء سلامت اداری
سوابق تحصیلی
رشته تحصیلی | مدرک تحصیلی | محل اخذ مدرک | تاریخ اخذ مدرک |
---|---|---|---|
مديريت مالي | ليسانس | ||
مديريت مالي | فوق ليسانس | 1399/01/01 |
سوابق شغلی
سمت شغلی | محل کار | تاریخ شروع | تاریخ پایان | موضوع پاسخگویی |
---|---|---|---|---|
کارشناس امور مالي | 1376/08/19 | 1383/02/09 | ||
کارشناس اداري و مالي | 1383/02/10 | 1390/08/24 | ||
مدير امور مالي | 1390/08/25 | 1403/11/02 | ||
معاون مالی و پشتیبانی | 1403/11/03 | تاکنون | ||
دوره های آموزشی
نام دوره | مدت دوره | برگزار کننده | تاریخ اخذ مدرک | توضیحات |
---|---|---|---|---|
هیچ رکوردی یافت نشد |