
بیانیه توافق سطح خدمات شرکت (SLA)
۱- ساعت کار شرکت آب وفاضلاب در حوزه اتفاقات بصورت شبانه روزی بوده و مشترکين می توانند از طریق مرکز ارتباط مردمی و تلفن 122 نسبت به اعلام حوادث و درخواست رفع آن اقدام نمايند.
۲- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی بصورت تمام وقت (24/7) در دسترس متقاضیان گرامی بوده و در صورت بروز هرگونه اشکال و نقص فنی، از طريق " اطلاعیه زمانهاي خروج از دسترس تارنما " به متقاضیان اطلاع رسانی خواهد گردید.
۳- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها , شکایات و انتقادات شما متقاضیان گرامی مجهز می باشد.
۴- تارنمای شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به امکان ارتباط با مسولين مجهز می باشد.
۵- به محض ثبت درخواست، سعی می گردد در کوتاهترین زمان ممکن نتیجه پیگیری درخواست مطرح شده به متقاضی اعلام و در صورت لزوم درخواست مراجعه حضوری گردد.
۶- تعرفه , نحوه و زمان بندی ارائه خدمات حوزه مشترکين بصورت الکترونيکی جهت آگاهی مشترکين و متقاضیان در بخش امور مشترکين قرار گرفته است.
۷- به منظور حفظ و حراست اطلاعات شخصی ,اطلاعات خصوصی تکمیل کنندگان فرمهای الکترونیکی ، بصورت محرمانه محفوظ و در اختيار ديگران قرار نخواهد گرفت .
تاریخ ایجاد: 1403/08/06 (17:46:27)
آخرین بروزرسانی: 1403/09/25 (20:32:12)
نگارنده: مدیر سایت
تعداد بازدید: 77