
بیانیه راهبرد مشارکت دستگاه
پیوندها
1- شهروندان در صورت مشاهده یا اطلاع از هر گونه تخلف اداری و نقض قوانین و مقررات می توانند موارد را از طریق پرتال دستگاه در بخش انتقادها و شکایات نسبت به رسیدگی به تخلفات اداری، گزارش و پیگیری نمایند. |
2- شهروندان می توانند پیشنهادات خود را در رابطه با بهبود فرآیندهای خدمات و اصلاح قوانین و مقررات از طریق پرتال دستگاه در سامانه نظام پیشنهادات مطرح نمایند. |
3- شهروندان می توانند میزان رضایت خود را از اطلاع رسانی، زمان و پاسخگویی به خدمت از طریق پرتال دستگاه و بخش نظرسنجی خدمت ثبت نمایند. |
4- شهروندان می توانند پیشنهادات خود را در رابطه با اصلاح فرآیندها و قوانین و مقررات از طریق سامانه جامع نظام پیشنهادات، طرح و پیگیری نمایند. |
5- شهروندان می توانند شکایات خود را در رابطه با کمبود کیفی و کمی آب، حوادث و اتفاقات، عملکرد پیمانکاران... از طریق پرتال شرکت و سامانه پاسخگویی به شکایات ثبت و پیگیری نمایند. |
6- کانالهای ارتباطی شرکت با شهروندان: |
پست الکترونیک به آدرس : info (at) abfamarkazi.ir |
تلفن گویا به شماره: 122 |
تالارگفتگو از طریق وبگاه https://www.abfamarkazi.ir/?fkeyid=&siteid=1&&siteid=1&pageid=1521 |
ارتباط با مدیرعامل و مسئولین شرکت از طریق شماره تلفن 38122200 modir (at) abfamarkazi.ir |
سامانه نظام پیشنهادات از طریق آدرس: https://pishnahad.nww.ir |
سامانه پاسخگویی به شکایات https://abfamarkazi.ir/fa/pages/354/show |
تاریخ ایجاد: 1403/05/08 (14:01:00)
آخرین بروزرسانی: 1403/09/25 (20:27:39)
نگارنده: --
تعداد بازدید: 140