چهارشنبه 13 فروردین 1404 00:00:00
iran-flag iran-flag

شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباط با مشتریان 122


تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان  توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به  مرکز ارتباط با مشتریان 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس مرکز ثبت می گردد .

 این تماس ها به دو دسته : الف : ارتباط با کارشناسان پاسخگو  ب: بدون ارتباط با کارشناسان پاسخگو تقسیم می شوند.

    الف : تماسهای ارتباط با کارشناسان پاسخگو: پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 با گرفتن شماره 2 به کارشناس متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی  محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل کارشناس ضبط می گردد .

 این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود

 1- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام  حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

 2- دریافت تماسها و پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب

 3- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات پارامترهای کیفی آب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها

4- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات حوزه خدمات مشترکین و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها


پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده :

1- منوی شماره یک ، شنیدن اطلاعیه های قطع آب در ابتدای تماس

2- منوی شماره دو ، ثبت و اعلام حوادث

3- منوی شماره سه ، پرداخت غیرحضوری صورتحساب آب بها

4- منوی شماره چهار ، ارائه خدمات مشترکین دارای دو زیر منو میباشد 1- اعلام شماره کنتور در بسته 2- ثبت شماره همراه مشترکین

5- منوی شماره پنج ، اعلام انشعابات غیرمجاز

6- منوی شماره شش ، ثبت شکایات و انتقادات و پیشنهادات


لازم به ذکر است که از حدود 20 درصد حوادث ثبت شده به صورت رندوم نظر سنجی می شود و حوادثی که در مورد مقرر رسیدگی نشده باشند مورد پیگیری قرار می گیرد.




تاریخ ایجاد: 1403/05/08 (14:01:00)

آخرین بروزرسانی: 1403/12/13 (13:08:05)

نگارنده: --

تعداد بازدید: 136

فونت سایت
اندازه متن
فاصله بین کلمات
فاصله بین خطوط
رنگ بندی
تضاد رنگی
اشباع
بزرگنمایی
1x 2x