
رسیدگی و رفع مشکلات ناشی از حوادث آب و فاضلاب
شرح خدمات قابل ارائه توسط مرکز ارتباط با مشتریان 122
تمامی تماس های برقرار شده از کل سطح شهرهای استان توسط تلفن های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به مرکز ارتباط با مشتریان 122 متصل می شود که سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس مرکز ثبت می گردد .
این تماس ها به دو دسته : الف : ارتباط با کارشناسان پاسخگو ب: بدون ارتباط با کارشناسان پاسخگو تقسیم می شوند.
الف : تماسهای ارتباط با کارشناسان پاسخگو: پس از خوش آمدگویی تلفن گویا 122 با گرفتن شماره 2 به کارشناس متصل می گردد که از این مرحله به بعد تمامی محتویات مکالمه طرفین به صورت خودکار و خارج از اراده و کنترل کارشناس ضبط می گردد .
این دسته از تماس ها عمدتاً به 5 زیر شاخه به شرح ذیل تقسیم می شود
1- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام حوادث آب و فاضلاب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
2- دریافت تماسها و پاسخگویی مناسب و به موقع به شکایات مرتبط با آب و فاضلاب
3- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات پارامترهای کیفی آب و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
4- دریافت تماسهای مرتبط با اعلام مشکلات حوزه خدمات مشترکین و رسیدگی و پیگیری رفع مشکلات ناشی از آنها
پیگیری رسیدگی به موارد مطرح شده :
1- منوی شماره یک ، شنیدن اطلاعیه های قطع آب در ابتدای تماس
2- منوی شماره دو ، ثبت و اعلام حوادث
3- منوی شماره سه ، پرداخت غیرحضوری صورتحساب آب بها
4- منوی شماره چهار ، ارائه خدمات مشترکین دارای دو زیر منو میباشد 1- اعلام شماره کنتور در بسته 2- ثبت شماره همراه مشترکین
5- منوی شماره پنج ، اعلام انشعابات غیرمجاز
6- منوی شماره شش ، ثبت شکایات و انتقادات و پیشنهادات
لازم به ذکر است که از حدود 20 درصد حوادث ثبت شده به صورت رندوم نظر سنجی می شود و حوادثی که در مورد مقرر رسیدگی نشده باشند مورد پیگیری قرار می گیرد.
تاریخ ایجاد: 1403/05/08 (14:01:00)
آخرین بروزرسانی: 1403/12/13 (13:08:05)
نگارنده: --
تعداد بازدید: 136